onsdag 2 juli 2014

Home Sweet Home

Hej på er!

Nu är jag på hemmaplan igen efter en helt fantastisk resa, har hunnit gjort och uppleva så mycket roligt, häftigt, spännande och fint under dessa 7 veckor jag varit borta. Helt otroliga minnen! Men också väldigt skönt att vara på hemmaplan igen. Få träffa nära och kära igen som jag inte sett på länge :) Och imorgon är det tillbaka till jobbet igen, har inte jobbat sedan i slutet på april så det är väl dags nu? :) Nattjobb är det som kommer gälla för mig hela sommaren.

Idag var jag tillbaka på KAK också tillsammans med Rickard. Blev ett lätt överkroppspass. Har ju inte gymmat sedan innan resan, utöver några få pass när vi bodde på ett hotell som erbjöd gym, så det var skönt att idag smyga igång lite igen. Löpningen skall igång också, så imorgon skall jag ut för mitt första lätta pass inför min lilla löpsatsning. Upplägget är i princip klart, denna veckan blir en "smygaigångvecka" för att sedan nästa vecka köra på mer ordentligt. Kul skall det bli!

Och nu drar jag igång mer med bloggandet igen. Skall skriva lite inlägg om tävlingarna och dieten jag gjorde innan resan tänkte jag framöver, så håll utkik :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!