fredag 25 november 2011

Bättre än förväntat

Fredag idag :) Tänk om en vecka är det dags att åka ner till Göteborg för en mycket spännande helg :)

Dagens morgonjogg gick bra, bästa morgoncardion för denna veckan! Benen kändes relativt pigga och orkade trycka på lite extra samtidigt som vädret bjöd på starka vindar, ibland kraftig motvind och ibland en härlig knuff i ryggen :) 47 minuter senare var jag hemma och när jag väl stannande hade jag en skön känsla i kroppen och en härlig tanke i huvudet att dagens träning redan var över och hade gått bättre än förväntat :) Nu är det vila till på söndag och det skall bli väldigt skönt :)

Idag får jag besök av mamma och syrran, vi skall gå en sväng på stan och kolla lite efter några klappar och sedan skall jag få hjälp med att tona håret :) Allt mer blir fixat inför nästa helg!

Nu tänkte jag göra iordning min adventsljusstake för iår och resten av adventspyntandet kommer ske i morgon :)

Ha nu en härlig Fredag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!