onsdag 14 december 2011

Träningsvärk!

Känner i benen från passet i förrgår och i bröst och mage från gårdagens pass :) Träningsvärk i magen är sällsynt för min del så jag ser det som något positivt. Båda passen denna veckan hittills har inneburit bra kontakt, lagomt tunga vikter så jag är jättenöjd :) Har planerat för två pass till denna veckan, troligtvis imorgon och på fredag. Idag blir det vila :) Har rygg, axlar och armar kvar innan jag gått igenom kroppen helt. Så jag kommer nog köra rygg och triceps i morgon och axlar och biceps på fredag och jag hoppas på samma kontakt även på dessa pass :)

Idag startade jag dagen med en morgonpromenad, och det får räcka för idag :P

10 dagar kvar till jul idag och inte en enda minusgrad eller snö på marken. Bara grått och igår ösregnade det!? Skall det inte vara vinter nu? Jag gillar vintern, när det är minusgrader och snö och skinande sol. Friskt och härligt :) Så det får gärna hinna bli det innan julen kommer tycker jag :P Var hem till mamma för pepparkaksbak i söndags och även om bara Sunne ligger cirka 6 mil bort från Karlstad så var det som att komma till vintern då det låg några centimeter snö på marken där i söndags (nu har det nog även där regnat bort tror jag) men det var kul att se lite snö för här i Karlstad har det bara snöat någon gång utan att det lagt sig på marken. Passade på att ta några bilder på "vinterlandet" i söndags.





Och lite bakande blev det också i söndags :)


Jättegoda pepparkakor jag nästan redan idag ätit upp

Saffranskrans med mandelmassa
I fredags bakade jag även då saffransbröd med både vaniljkräm och kardemummakräm i. Jättegoda verkligen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!