tisdag 11 september 2012

Go Red!

Rött är en av de hetaste färgerna i höst och blanda olika nyanser av rött dessutom. Jag tycker rött är snyggt! Som jag är helt galen i att köpa nya träningskläder, det är ju det roligaste att shoppa måste jag erkänna :), så i helgen när jag hade en liten stund över innan tåget gick hem till Karlstad hann jag med lite shopping och vad tror ni jag fick med mig hem? Jo träningskläder.. såklart :)

För inte alls länge sedan var jag inget större fan av tights men något som jag nästan nu använder jämt. Hade för ett tag sedan endast 1 par tights medans jag nu har säkert tio stycken par och det var just tights jag fick med mig hem från Stockholm i helgen. Och då inte svarta som alla mina tights är sedan tidigare, med lite färgade detaljer på endel, utan ett par gråmelerade och ett par röda som jag bara tyckte var helt grymma!

Benpass idag

Och snart får jag äntligen köpa mer träningskläder från teamets sponsor Dcore som nu snart kommer ut med en utökad tjejkollektion, och jag har hört med mer färger än innan. Så nu skall jag lägga band på mig och inte shoppa mer träningskläder förrens Dcore släpper de nya träningskläderna. Och såklart hojtar jag till på bloggen när ni kan ta del av dessa nya träningkläder, för hur kul är det inte med nya träningskläder?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!