söndag 30 november 2014

Äntligen

Blev tyvärr ingen fitnessfestival för mig detta året men många bilder har svischat förbi på sociala medier kan jag lova vilket har varit väldigt roligt och motiverande att se. Drog allt i tävlingsnerven när alla bilder från scen och backstage förgyllde de sociala medierna :) Men innan jag ställer mig på scen igen, om jag kommer göra det, så skall det utvecklats och byggas mer och jag känner mig nu riktigt laddad att ösa på och den känslan har jag inte känt sedan jag tävlande sist. Äntligen! Så denna kommande vecka kommer bestå av en massa tentaplugg och TRÄNING. Dessutom skall en tenta avverkas och pepparkakor bakas :) En bra vecka väntar så det är bäst att hoppa i säng!

Såhär efter helgernas tävlingar bjuder jag på några från när jag tävlade senast i våras.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!