torsdag 20 november 2014

Veckan

Denna veckan startade med två jobbnätter för min del samt två bra träningspass i gymmet. Igår vilodag och istället hade jag en trevlig kväll med mat och bio. Äntligen har nya Hungergamesfilmen haft premiär och den gjorde mig inte besviken.



Idag har jag en ledig dag, mamma kommer på besök och i eftermiddag väntar ett pass i gymmet. En bra ledig dag med andra ord:) Imorgon är det återigen är dags för två jobbnätter och mer träning :)

Denna veckan har lusten till träningen kommit tillbaka, efter att jag bestämt mig för en ordentligt paus kom träningsglädjen tillbaka som ett ett blev på posten. Så jag kör på och mina nya träningspass är superroliga, idag är det dags för veckans andra benpass med mycket fokus på rumpa.

Dagen idag startade jag på detta sätt..
Och nu skall jag krypa ut soffhörnet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!