måndag 17 oktober 2011

Annorlunda vecka

Hej!

Idag är det måndag igen, helgen har varit jättebra men som vanligt gått väldigt fort. Denna veckan blir ju som sagt lite annorlunda mot mina föregående lediga veckor:) Jag ska jobba denna veckan och det skall bli roligt. Men träningen kommer ske på lite olika tider varje dag. Idag och för några timmar sedan var redan all dagens träning avklarad.

Gick min morgonpromenad i morse, kom hem och åt frukost och drack kaffe och drog iväg till gymmet för ett pass för rygg och mage och cardio efter det. Hade bra med energi och styrketräningen gick bra, även så cardion efteråt även om energin försvann ganska rejält efter styrkan. Men det gick och var hemma strax efter 11. Var jättetrött och seg imorse när klockan ringde, även om idag är den dagen denna veckan jag kan sova som längst. Klockan ringde 06:45 idag. Men efter mycket frisk luft under morgonpromenaden var jag mycket piggare :)

I eftermiddag skall jag göra mitt första arbetspass på tåg och slutar senare i kväll uppe i norra Värmland (Torsby) och sover då på hotell inatt för att tidigt åka ner till Karlstad igen imorgon. Jag har inställningen att gå en morgonpromenad tidigt imorgon innan jag börjar jobba. Om jag vågar mig ut i mörkret så tidigt :P

Nu blir det snart lunch och sedan blir det att packa iordning inför övernattningen och jobbandet.

Hoppas ni har en bra start på denna veckan!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!