torsdag 13 juni 2013

Å hej och hå vad min rygg känns idag efter PT-passet med coach Madde igår. Tyvärr är just träningsvärk och kontakt med ryggen jag många gånger saknar, men idag är annorlunda med det :)

Igår fick jag prova flera för mig nya övningar, vilket för mig var jättebra och kul såklart. Alltid kul att samla nya övningar i övningsbanken :) mycket fokus låg på hur jag utförde övningarna och vad som kan ligga bakom att jag många gånger inte känner dålig kontakt med rygg när jag tränar. Madde kunde se hur jag utförde övningarna och komma med tips på saker jag kunde tänka på framöver. Så en mycket givande timme som förhoppningsvis framöver kommer hjälpa mig att få bättre kontakt med rygg och i framtiden kunna utveckla min ryggmuskulatur till det bättre :)

Bjuder på en bild som Madde tog igår efter passet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!