tisdag 18 juni 2013

Underbara sommar

En oplanerad dag som denna resulterade i en dag med hög dos av livskvalité och njutning. Dagen startade med det enda planerade för dagen som var att lämna in bilen på verkstad och sedan ta en morgonpromenad hem tillsammans med Rickard och Malte. Frukosten var medpackad för att äta efter vägen då det var en bit hem. En härlig promenad i solen blev det och frukosten intogs inte förrens vi var hemma hos Rickards föräldrar. 

Sen fortsatte vi dagen allesammans med att åka till ett supermysigt slusscafe mitt ute i skogen, fortsatte sedan till Kristinehamn där vi intog en sen lunch ute i skärgården innan vi avslutade biltrippen och begav oss hemåt. Jag släppte tanken på att träna (okej, en sak till var såklart planerat för dagen) redan tidigt på dagen, ville inte behöva stressa hem till något utan bara ta det lugnt och vara i nuet. middag väntade senare på kvällen med ett gäng från gymmet så tanken på att hinna med att träna kändes bara synd att behöva känna stress över en dag som denna. 

Men när jag kom han jag allt riva av ett snabbt pass på gymmet. Jag hinner mer än vad jag tror :) Perfekt att träna precis innan mongoliskbuffe väntade :)


Vissa dagar, dagar som denna, slår det en hur himla bra och härligt livet är. Många dagar bara rullar på, vilket ju är bra men ibland får vissa dagar en att njuta lite extra av livet. Idag var en sådan dag. En härlig sommardag.

Avslutar detta djupa inlägg med lite fina bilder från dagen:) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!