tisdag 22 mars 2011

Makeover

Gó morron! Ja det är fortfarande morgon ja, även om det känns som klockan vore lunchtid för mig. Min kära pojkvän är på väg till Polen på en 4 dagarsresa och han skulle vara inne i stan i morse vid 05.00 och så snäll som man är fick han väcka mig för att bli skjutsad dit. Så jag gick väl upp strax efter 05.30 idag och när jag kom hem var jag för pigg för att sova så jag körde 30 min morgoncardio istället och åt frukost till två avsnitt av One tree Hill :) Och nu är klockan bara 08.00 :P Men jag är pigg som en mört! Kommer bli en lång, skön och ledig dag :)

Ja idag händer det grejer. Ska vid 10 cykla in till stan för att prova ut dygnetruntlinser. Ska bli så skönt att skaffa sådana så jag slipper linser jag måste ta in och ut varje dag och behöver inte använda glasögon lika mycket som nu. Nu har jag vissa dagar använt endagslinser men de flesta dagar använt glasögon. Men nu blir det ändring på det :) Sedan vid 14 är det dags att göra något åt mitt slitna och tråkiga hår :) Slingor och klippning ska det bli :)

Så idag blir en makeover-dag :)

Sen ikväll (om jag inte somnat :P) blir det träning :)

Ha en bra Tisdag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!