torsdag 19 maj 2011

Tar lite helg

Ska bli skönt med 2 lediga dagar nu :)

När man t.ex är utomlands känns det som man är i en bubbla, när man kommer hem igen är allt precis som vanligt och man kommer direkt in i rutiner. Det är som om tiden skulle stå still när man är på semestern. Så känns det för mig, i söndags låg jag på playan och solande i vämen, lite svårt att fatta nu men som tur är påminner solbrännan om att jag inte varit hemma så länge :P Känns så långt bort men ändå inte.

Att komma in i de vanliga rutinerna var inga problem alls när jag kom hem. Kosten och träningen har känts kanon denna veckan och rullat på, semestern gav mig extra motivation :) Med denna kosten jag äter nu mår jag så bra, har energi, blir inte hungrig mellan måltiderna och ja tycker kroppen svarar positivt med träningen. Fokus är ju att bygga muskler och då skall man inte ligga på underskott gällande maten. Men jag tycker kosten lagt på en lagom nivå för mig och det känns bra. Cirka 2000-2200 kcal per dag ligger jag på just nu och då men låg cardionivå. Bara att kämpa på och BYGGA.

Idag är det vila som gäller, också en viktig del när det gäller uppbyggnad. Så ikväll blir det lite matlagning och sedan bara en skön hemmakväll :)

Ha en skön kväll.

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!