fredag 24 maj 2013

Ledig jobbfredag

Ledig fredag eller egentligen inte ledig men hemma, har suttit här framför datorn hela dagen med att göra kost- och träningsupplägg, men nu har jag jobbat färdigt för idag. Bara roligt jobb :)

Imorse startade jag dagen men en kall morgonjogg, endast 5 grader ute! Så det var på med både pannband och fingervantar (de låg båda i jackfickan när jag kom hem...) Orkade inte hålla samma höga tempo som på Vårruset men jag kom runt min 5km runda under 30 minuter vilket brukar vara målet när jag springer innan frukost nu för tiden :)

Om någon timme väntar ett pass i gymmet, skall bli roligt med ett bröstpass i källaren och värmen idag. Idag blir det inga 60kg i bänkpress som förra veckan utan idag skall jag hålla mig till mina 8:or :) Utöver bröst tänkte jag mig några övningar för mage också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!