söndag 1 september 2013

Smyga igång

Igår var det kräftskiva med ett gäng vänner så idag har det varit en lugn dag, sovmorgon och lite städande efter firandet igår. En mycket lyckad kväll där vi satt ute och hörde regnet smattra mot altantaket samtidigt som vi åt goda kräftor med tillbehör :) 

Imorgon är det ny vecka, om fyra veckor är det dietstart imorgon. Så veckorna som kommer fram till dietstart tänker jag smyga igång med lite cardio, jag inte kört någon cardio alls de senaste veckorna, bara cyklat till och från jobbet. Så lite tänker jag smyga igång med cardio men tänker hålla mig till max 3 pass per vecka. Sen när dieten startar så kommer mängden cardio såklart ökas och sedan trappas upp under dietens gång. 

Så imorgon tänker jag starta dagen med en morgonpromenad :) men nu väntar en lugn och skön kväll här hemma i soffan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!