torsdag 30 augusti 2012

Semester...

igen... :) Hela två veckor skall jag nu vara ledig från jobbet, inte fel att ha semester en vecka och sedan jobba 3 dagar för att sedan ha semester igen och efter dessa två lediga veckor har jag bara 8-10 arbetsdagar kvar fördelat på 3 veckor innan jag slutar jobba där jag är nu och börjar jobba i vårt grannland. Så det händer grejer på jobbfronten och det känns bara bra :)

Idag efter jobbet blev det blöta intervaller ute på cykeln, regn och åter regn, men jag tycker det är härligt att vara ute i regnet när jag vet att jag sedan kan komma in och hem utan att det gör något att jag blir lite blöt. 2 mil avverkades på 50 minuter där effektiv tid för intervaller blev cirka 38minuter.

Dieten rullar på och allt känns bra, blir ibland energilös när jag blir lite hungrig men då brukar det inte vara lång tid kvar till det är dags att fylla på med energi igen :) Träningen går bra, styrkemässigt inte samma vikter som innan dieten men jag tycker jag hänger på bra än så länge men fast lite lägre vikter. Igår hade jag ett fantastiskt bra ryggpass där jag kände mig stark och hade massa energi, kände inte alls av att jag nu snart dietat i 7 veckor :) Bästa ryggpasset på dieten hittills!

Nu blir det sova för min del! Inte direkt långvarig på kvällen när jag går upp vid 05-tiden på morgonen.

God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!