onsdag 1 augusti 2012

Sötsug

Inatt stod jag i en glassbar och stod där länge och valde mellan olika kulglasssmaker som jag skulle köpa och sedan äta. Tror jag valde någon kula med choklad och någon med vanlij om jag inte missminner mig. Gott var det i alla fall :) Första gången under denna dieten jag drömmer om mat eller denna gången glass, kanske inte räknas som mat direkt... Jag som i vanliga fall inte älskar glass, visst är det gott men det hör inte till favoriterna, går ju inte jämföra med t.ex plockgodis :) Jag åt ingen glass men sedan jag vaknade imorse har jag varit sugen på något sött, hela dagen! Första jobbiga dagen med sötsug. Bara att vänja sig, det kommer komma fler dagar med sötsug och nätter med drömmar om mat :)

Nu är det snart dags att göra sig iordning för dagens andra träningspass, ett ryggpass i gymmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!