torsdag 8 november 2012

Back on track

Med tanke på gårdagens inlägg så kan jag idag bara säga att det går upp och ner men gett upp har jag absolut inte gjort :) Det svänger mer upp och ner såhär i slutet av dieten men att få skriva/prata av sig brukar hjälpa så idag känns allt mycket bättre. Bara att vänja sig vid svängarna :)

Så idag startade jag dagen med en seeeeg joggingrunda, inte mycket energi i kroppen nu så någon rekordrunda vart det inte men runt kom jag i alla fall och på en helt okej tid. Ser fram emot söndagens runda, efter lite extra påfyllning på lördagen brukar söndagens morgonrunda kännas kanon :)

Torsdagar är annars en gymfri dag, inga intervaller utan istället morgoncardio och en powerwalk. Så i eftermiddag väntar en härlig promenad, inte mycket promenader annars då cardion består av intervaller eller löpning övriga dagar.

Så efter ett möte angående lägenheten blir det en promenad i detta gråa höstvädret. Sen en sväng till IKEA med mamma innan jag kanske hinner vila lite här hemma innan en natt på sjukhuset väntar.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!