onsdag 14 november 2012

Ny teamsponsor!

Vår grymma teamcoach har gjort det igen, bundit en ny sponsor till teamet och denna gången handlar det om tävlingsbikinis för oss tjejer i teamet. Jag har i tidigare inlägg skrivit om vår nya sponsor då jag just bokat denna sponsor till att sy mina bikinis till Luciapokalen och extra roligt var det ju att Mia på Dansdesign Sthlm är teamets nya sponsor :)
 


Och till veckan skall jag tillbaka och besöka Mia, som driver företaget, för provning av mina bikinis. Skall bli superroligt och spännande att se hur de kommer se ut på och jag är övertygad om att jag kommer bli supernöjd.

Senare kommer ni även här få se min kreation som Mia skapat men så länge får ni smakprov på andra bikinis Mia sytt upp. Här är Linda i teamet i en rosa bikini sytt av Mia.


Och här är fina Emma också från teamet i en annan snygg bikini Mia sytt och gjort.

Ser verkligen fram emot hur min finalbikini kommer se ut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!