fredag 30 november 2012

Decembercupen

I helgen går Decembercupen av stapeln i Lund, en tävling jag från början hade tänkt ställa upp i men släppte den tanken under dietens gång. Hade ju varit grymt roligt att tävla fler gånger än en detta året men det går som sagt fler tåg :)

Jag håller denna helg en extra tumme för de teammedlemmar som nu är på väg ner till Lund för att tävla i morgon. Från teamet skall dessa tre grymma tjejer tävla, Rebecka, Ida och Malin, och jag är övertygad om att de kommer glänsa på scenen. Givetvis önskar jag alla tjejer (många många anmälda) ett stort lycka till imorgon! Att efter en lång diet, som många gånger inte är en dans på rosor, äntligen få stå på scen är en oslagbar känsla så det gäller att njuta av den känslan också :)

Här hemma väntar istället en lugn och skön helg, träning och förberedelser inför sista veckan innan jag själv skall stå på scenen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!