måndag 16 april 2012

Ny vecka

Efter en bra och härlig helg är det redan dags för en ny vecka och nya tag! En 4 dagarsvecka med jobb, mån-tors väntar :) Sista veckan men nuvarande träningsupplägg väntar och det skall bli roligt att i slutet av veckan få läsa det nya träningsupplägget som startar nästkommande vecka :)

Idag och imorgon jobbar jag 14-22, så det innebär förmiddagsträning. När jag jobbar kväll och skall träna på morgonen så är det viktigt för mig att äta ordentligt innan träningen. Jag hinner få i mig både frukost, mellanmål och kosttillskott innan träningen och sedan lunch efter träningen innan cykelturen till jobbet.

Mat denna dag:

07:00 Frukost : 1 dl fiberhavregryn med 1 mosad banan, en skvätt mjölk och massa kanel. Till detta ett kokt ägg och en kopp kaffe.
08:30 Mellanmål: ½ burk kesella, lättostkaka, 5 mandlar och en passionsfrukt.
Snart: ett äpple
Precis innan cykelturen träningen: protein och kolhydrater
En timme efter träningen: Köttfärslimpa med potatis och grönsaker.
Mellanmål på eftermiddagen + middag på jobbet, hade tänkt kesella med frukt till mellanmål och middagen det samma som lunchen.
Kvällsmål i form av 2 ägg när jag kommer hem efter jobbet vid 22:30 innan sängdags.

Om någon timme väntar gymmet, ett pass för framsida lår och vader :)

Ha en bra start på denna veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!