torsdag 31 januari 2013

Kosten just nu

Såhär har min kost sett ut de senaste dagarna, träniningsdagar då jag på eftermiddagen kört ett pass i gymnet.

Min vanliga havregrynsgröt med ägg och äppelmos till frukost.
Knäckebröd med ost och kaviar till förmiddagsmellis.
Lunchen har bestått av lax med potatis och broccoli eller gröna ärtor.
Mellanmål på eftermiddagen har varit kesella med bär.
Innan träning Riskakor + EAA, under träning BCAA och efter träningen har jag bytt ut riskakorna till banan.
Middagen har bestått av kycklingsallad med fetaost.
Till kvällsmål har jag de senaste dagarna har jag gjort mitt lilla fluff gjort på uppvispad äggvita som blandas med i kesella och bär och som ställs i frysen en stund innan den äts :)

Och igår ladda jag lite extra innan träning med en bit kärleksmums :)

Idag blir det ingen träning vilket då betyder att jag tar bort lite kolhydrater och lägger till några extra källor med bra fettsyror istället.

Lite bilder på kosten de senaste dagarna kommer nedan.

Ha en fin dag!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!