fredag 8 april 2011

Friday!

Vilken dag! Varmt och solen skiner, blev frukost på balkongen förut. Härligt :) Jobbnatten gick bra, det var skönt att komma hem och hoppa isäng imorse för att sedan vakna vid 12-tiden :) Bra att jag inte sov för länge då jag ska komma isäng ikväll relativt tidigt i alla fall då jag jobbar dagen i morgon. Det bara rullar in jobb nu så nu är det bokat resten av april. Det är skönt att veta lite innan hur veckorna ser ut med jobb och så :)

Exakt en månad kvar till jag, mamma och syrran drar på träningsresa också :) De kommer snart ut med träningsschema under veckan vi är där. 6-9 pass om dagen och all inclusive. Vilken vecka vi kommer få :) Bara träna, äta gott och må gott en hel vecka! Kolla själv in resan på länken, det finns några få platser kvar! Klicka på länken 7-14/5 Deluxe träningsresa Turkiet i vänster spalten.
http://www.aerobicweekends.se/

Nu snart blir det att åka på en tripp med Rickard till IKEA och sedan storhandla på Willys.

Får se om det blir träning idag, kanske blir en joggingrunda eller ett gympass senare. Får se vad jag har lust och tid till!

Ha en superduper Fredag!

Kram*

New York sep 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!