söndag 20 maj 2012

Härlig dag!

Riktigt härligt att idag få vara ute i solen litegranna, då gårdagen inte bjöd på så mycket sol för min del kunde jag ta igen det idag. Även om jag på förmiddagen återigen smög ner i källaren fast denna gången på Karlstads atletklubb för ett benpass :) Men strax över en timme senare var jag ute i solen igen :) Under denna tiden hann jag köra igenom benen ordentligt:

Lårcurl 4 x 8
Enbenslårcurl 3 x 10/ben
Upphöjda rakmark stående på stepbräda 3 x 10

Knäböj 4 x 8
Enbensknäböj 3 x 10/ben
Squats stående på två stepbrädor med hantel 3 x 12
Benspark 3 x 8
Enbensspark 3 x 8/ben
Djupa upphopp 3 x 10

Eftermiddagen bjöd på årets första "riktiga" grillning då även maten kunde ätas utomhus denna gången. Grillspett med klyftpotatis och sallad, trevligt sällskap och skinande sol var en toppenavslutning på denna lediga helg :) I morgon är det en ny vecka som kommer innebära i vanlig ordning träning och en hel del jobbande, sedan kommer vi denna veckan vara hundvakt så några extra promenader i härligt väder hoppas jag på under denna veckan som kommer :)

Nu väntar lite soffhäng och kvällsmål i form av kesella med vara hallon innan kudden kallar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!