fredag 18 maj 2012

Ledig helg

Några lediga dagar är på intågande. Skall bli fantastiskt skönt att bara vara ledig. Träning skall såklart hinnas med och morgondagen kommer spenderas i Säffle för att titta på tävling i styrkelyft :) Så en rolig och lugn helg väntar!

Om några timmar, när jag kommit ur segheten efter att ha inte sovit tillräckligt efter nattjobb, skall jag åka till gymmet. Rygg med fokus på djupet och bröst skall få jobba idag :)

Smala latsdrag
Hantelrodd
Sittande rodd
Marklyft
Stångrodd

Bänkpress
Lutande hantelpress
Flyes i cabelcross

Detta passet förra veckan bjöd på grym kontakt och jag kände mig stark, så jag hoppas på att detta inträffar även idag.

Ha en supermysig Fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!