fredag 14 november 2014

Lediga pluggdagar

Disciplinen gällande pluggandet har väl inte riktigt infunnit sig sedan jag började utbildningen i september, lite svårt att kombinera 50% plugg och 75% jobb tycker jag. När jobbdagarna kommer tappas lätt plugget och sedan är det lite svårt att komma igång igen, men nu börjar jag komma in i rätt mode. Salstenta och två hemuppgifter kvar för denna termin så det är dags att börja organisera upp pluggandet så allt hinns med innan  terminen är slut. Igår var en ganska effektiv pluggdag och idag tänkte jag få ännu mer plugg gjort, och heller inga större planer för helgen så det borde även då hinnas med lite innan en vecka med endel jobb tar överhanden :)

Känner mig tyvärr lite krasslig, lite ont i halsen och lätt huvudvärk. Känns som om något är på G vilket jag verkligen inte hoppas på då det hade varit lite roligt med träning under helgen...

Nej nu en stor kopp te och hög tid att ta tag i dagens mission!

Ha en fin fredag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!