tisdag 14 februari 2012

Laddade med kladdkaka

Idag efter jobbet blev det en mysig fika med vänner på stan, så träningen fick bli senare idag. Trodde inte jag skulle orka träna efter massa jobb och att tiden skulle bli för sen, men jag svängde in på gymmet på vägen hem efter fikastunden uppladdad med kladdkaka och drog igenom ett pass för ryggen. Ett roligt, snabbt och bra pass blev det :) Återigen ett pass där jag drog 3 8:or på 80 kg i marklyft :)

Marklyft 4 x 8
Bred latsdrag 4 x 8
Sittande rodd  4 x 8
Hängande bred rodd  3 x 8
Enarmslatsdrag  3 x 8 per sida
Hantelrodd liggande på plan bänk 3 x 8
i superset med Raka puschdowns 3 x 8

Bra att ladda med kladdkaka så jag hade energi hela passet :)

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag!

Kram*

7 kommentarer:

  1. Bra kört!! Kladdkaka är raketbränsle! ;)

    SvaraRadera
  2. hehehe grymt!!!

    åt nachos kvällen innan mitt senaste PB i marklyft!
    kolhydratsladdning all in ;) haha!!

    SvaraRadera
  3. hej matilda :) Lina här.. :)

    jisses, jag har inga ord :) hur fan, när, hur, öm öm... ja....

    ja behöver ju inte fråga om du mår bra, det förstår ja ju redan.. :)
    men hur fick du igång din tränings så.. å så snabbt?? hur & var ifrån fick du inspiration att vända livet så?? GÖTT!! jag kommer följa dej här :) hihi!!!

    Ha det bäst!!
    Puss & Kram
    //Lina

    SvaraRadera
  4. oki, ja det va väldigt kul att se dig så snygg å stark? hehe.. elle va säger man :P hehe...

    jo det är bara bra, lever mitt liv i strömstad nu sedan 5-6 år tillbaka. & det är kanon! :)

    avis, jag vill åxå vara smärt! har ju gått ner 35 kg, så huden måste stramas åt, men motivationen är inte alltid på topp, å vilken tid det tar.. men men, får kanske mer inspiration nu när ja ska följa dej & din utveckling!! :D

    lägg gärna upp mer bilder :) hehe..

    kramis

    SvaraRadera
  5. Wow!! Vilken supergrym header...! :D Sjukt snygg. Photoshoppat? :D

    SvaraRadera
  6. Men jäklar vad stark du är i marklyften! Bra gjort! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!