tisdag 2 december 2014

Mysiga morgonpromenader

Denna veckan är jag ledig fram till helgen, eller ledig och ledig. Skriver tenta på torsdag så jag är inte så ledig om dagarna om jag säger så. Men jag får lägga upp dagarna precis som jag vill och då startar jag den gärna tidigt med en morgonpromenad med efterföljande lååång frukost innan det är dags att ta tag i plugget. Just i dessa mörka adventstider älskar jag att vara ute och gå, se allt julmys människor satt ut i sina trädgårdar och fönster, finns så mycket att gå runt att titta på. Gärna med julmusik i öronen också :)

Sen blir det plugg hela dagen med några pauser för mat och annat och senare på eftermiddagen kör jag ett pass i gymmet och sedan en lugn kväll utan plugg. Så såg min dag ut igår och kommer göra idag och imorgon också :)

Nej dags att plugga då :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!