söndag 21 juli 2013

För ett år sedan

Förra året vid detta laget startade jag upp min diet inför Luciapokalen 2012, iår är planen annorlunda och idag ett år senare kör jag uppbyggnad för fulla muggar. Planen för iår är istället att starta upp dieten i slutet av året, exakt när får jag se när det närmar sig men ungefär 4 månaders uppbyggnad har jag kvar innan det är dags för dietande igen. 4 månader är inte mycket, kommer gå så fort och snart står jag där, dit jag ibland längtar som bara den till och andra dagar tycker är skönt med uppbyggnad, när det är dietstart igen. Men det är roligt och motiverande att ha något att se fram emot och arbetet jag lägger ner nu under uppbyggnaden skall det blir roligt att se resultatet av sedan under dieten :)

Just i dagsläget känns det som om träningen går lite sidådär, har inte kommit in helt i flowet efter vilan och förra veckans uppstartvecka (lite småsjuk) med nya träningsupplägget. Kroppen är inte riktigt med på tåget än men jag hoppas att det snart ordnar till sig och kroppen vill vad knoppen vill :)

För vid nästa tävling skall de se bättre ut :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!