onsdag 10 juli 2013

Lite krasslig

Så typiskt, denna veckan har jag hittills känt mig lite halvkrasslig, gått som på halvfart utan att något brutit ut ordentligt men känt att något legat där i bakgrunden hela tiden. Men tränat har jag gjort ändå men ej till fullo, jag får liksom se denna vecka som en inkörningsvecka på nya träningsupplägget och ta det lite lugnare på cardiofronten. Träningvärk som heter duga har jag fått efter varje pass trots att jag hållit igen lite :)

Dagens ryggpass var faktiskt ett av de bättre när jag tänker på muskelkontakten, sänkte vikterna lite och vipps så gick det bättre med kontakten :)

Imorgon blir det vilodag och sedan hoppas jag vara tillbaka på helfart i gymmet på fredag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!