tisdag 4 mars 2014

Fettisdagen

Hade min fettisdag för några veckor sedan då jag en lördag blev sugen på semla, men skall jag vara ärlig var den inte särskilt god. Enligt mig finns det sååå mycket godare gofika än semlor! Så jag klarar mig helt klart utan en semla idag. Godast på en semla är helt klart mandelmassan, och en hint av mandelmassa får jag idag då jag har sötmandlar i mitt kostupplägg. Hur gott är det inte med dessa små knapriga söta mandlar? :)

Morgonens uppdatering på instagram blev dagen till ära:


"Närmare en semla än såhär kommer varje fall inte jag denna fettisdag"



Vill nu följa mig på instagram? Sök då bara på matildafitness så hittar ni mig!

För er som gillar semlor och inte går på diet tycker jag helt klart skall njuta av en semla idag!

Ha en fin dag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!