onsdag 12 mars 2014

No Battle

Mitt namn kommer inte finnas med på deltagarlistan vid Battle of Scandinavia den 29:e mars. Jag vill vara i min bästa form när jag ställer mig på scen nästa gång och det kommer jag inte hinna till den 29:e så därför väljer jag att avstå.

Så den nya planen blir att stå på scen först den 26:e april i Malmö då Sweden Grand Prix går av stapeln och även helgen efter i Stockholm på tävlingen Body Classic. Och vad jag ser fram emot detta! På lördag är det 6 veckor kvar, bara att kämpa och köra på de sista veckorna nu för att komma i tävlingsform. Direkt jag tog bestulet att inte köra Battle la sig stressen och istället kom motivationen fram med råge istället :)

Att solen nu kikar fram en massa och efter gårdagens föreläsning om personlig utveckling, tankesätt och motivation känner jag mig fylld av energi och framförallt motiverad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!