onsdag 5 mars 2014

Keep the eyes on the price

I måndags kändes allt bara pyton, varken kroppen eller knoppen kände för att dieta mer och motivationen var verkligen helt bortblåst. Sen kom gårdagen som var mycket bättre, motivationen var tillbaka och kroppen och knoppen var med på tåget igen och samma känsla har jag även idag. Helt otroligt vad det går upp och ner, från ena dagen då jag bara vill ge upp och det går inte alls att se slutmålet till andra dagen då slutmålet är tydligare än någonsin. Det gäller att vara med i svängarna och det är bra att prata om hur allt känns för någon som kan ge stöttning och peppning. I måndags var det min kära sambo som fick mig på banan igen :)

Idag skall jag jobba kväll så det är nu dags för mig att inta lite aminosyror och knapra på några riskakor och cykla bort till gymmet för ett rygg- och intervallpass.

Ha en fin onsdag på er!



Bild från Luciapokalen 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!