söndag 6 juli 2014

Första veckan hemma

Hade tänkt dra igång med träningen och löpningen denna veckan men ett litet bakslag genom en förskylning har satt stopp för mina planer och kroppen och knoppen känns ganska så slitna om jag skall vara ärlig så det har blivit mycket vila denna veckan. 

Utöver utebliven träning så har jag bara njutit av att vara hemma, träffat nära och kära jag inte sett på länge och ätit saker jag saknat under semestern :) Och även börjat jobba. 

Idag har jag efter uppvaknandet efter nattjobb bara legat här hemma i soffan framför livesändningarna från SM i bänkpress med min skrala hals. Tror vi haft rekordmånga atleter från KAK under denna SM vecka och det har varit jätteroligt och sett dem göra grymma prestationer under tävlingarna dessa dagar! Jag blir riktigt sugen på att träna så jag hoppas verkligen att jag nu imorgon mår bättre och är piggare.

Så länge fortsätter jag med att mysa ner mig i soffan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!