torsdag 31 juli 2014

Nattuggla

Här sitter jag mitt i natten och bloggar pigg som en nötkärna dessutom :)

Jag har verkligen inte vänt om dygnet sedan jag kommit hem från resan, som idag är en hel månad sedan! Jisses vad tiden går fort! Mycket har ju med att jag bara jobbar natt i sommar så jag har inte behövt vända om. Långa sovmornar och sena kvällar är det som gäller eller blir rent utav automatiskt både lediga och jobbdagar nu. Trivs faktiskt ganska bra med det :) 

Imorgon är jag ledig och skall försöka komma upp till klockan 10 för frukost och ett pass i gymnet och sedan ett löppass imorgonkväll. Så mycket andra planer har jag inte för imorgon. Bara ta dagen som den kommer :)

Dags att sova lite då kanske :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!