fredag 26 september 2014

Bergochdalbana

Min energi och motivation åker verkligen bergochdalbana nu för tiden, ena dagen är jag riktigt sugen på att dra till gymmet och ösa medan andra dagar orkar jag mig inte ur soffan. Gymmet har fungerat bra men konditionsträningen har verkligen blivit lidande av detta. Men jag väljer nu att lyssna på kroppen ett tag framöver, tränar då jag har lust och energi och vilar de andra dagarna så får jag se om energin och motivationen kommer tillbaka dit den brukar vara.

Idag däremot hade jag bra med energi i gymmet och passet var riktigt roligt idag :) började passet med bänkpress och idag var det få reps som gällde. Gick upp till 55kg vilket kändes stabilt och inte speciellt tungt heller. Teknikmässigt kändes det också bra. 

Fortsatte sedan passet med övningar för axlar och mage. Har varit riktigt inspiratonslös gällande magövningar det senaste men jag har nu funnit några nya inspirationskällor att följa i sociala medier som lägger upp träningsklipp. Ett tips för att finna inspiration :)

Nu är det för mig att vila en kort stund innan jag skall traska iväg till jobbet för jobbnatt 1 av 3.

Ha en bra helg alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!