tisdag 30 september 2014

Härliga höst

Har tyvärr inte hunnit njuta så mycket av det underbara höstvädret det senaste men idag så bestämde jag mig för att byta ut det tänkta gympasset mot ett löppass ute i solen. Var lite orolig om hur löpningen skulle kännas då jag inte kommit igång med löpningen efter Tjurruset men det kändes bra, ganska lätt men dock känner jag fortfarande av benhinnorna även om jag haft en långvila. Men började idag med ett kortpass på 5 km och jag är nöjd att det kändes lätt att komma under 30 minuter. Det blev ett pass längst grusvägar, stigar och spångbroar i den finfärgade hösten :) 

Imorgon har jag en ledig dag och jag hoppas solen skiner imorgonbitti för lite morgoncardio. Senare imorgon är det dags för ett benpass i gymmet :)

Bild från Tjurruset då det också var kanonväder som idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!