söndag 21 september 2014

Jobb - och distriktsmästerskapshelg

Helgen har bara susat förbi, 2 arbetsnätter är gjorda och under helgen har gymmet annordnat distriktsmästerskap i både tyngdlyftning och bänkpress så i fredags efter ett bra bröst- och axelpass förvandlade vi om gymmet för tävling. Igår sov jag ju nästan hela dagen så tyvärr kunde jag inte närvara och hjälpa till/titta på alla tävlande i Tyngdlyftningen. Men idag klev jag upp tidigare och var med när bänkpress med utrustning avgjordes. Kul att se alla duktiga lyftare och arrangemanget blev riktigt bra, kul för klubben :) Sen efter tävlingen var det bara att förvandla om gymmet till vanliga KAK igen:)

Egen träning har det blivit dåligt med under helgen men det var planerat, mer träning är planerad för nästa vecka. Ömma benhinnor har lett till att jag nu vilat från löpningen sedan Tjurruset men denna vecka har jag tänkt smyga igång med lite löpning igen :)

Hoppas ni haft en bra helg alla! Imorgon startar en nu vecka att se fram emot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!