måndag 16 december 2013

Ingen bra dag idag!

Började redan inatt när jag absolut inte kunde sova trots att jag var sliten efter en intensiv och lång lördag. Tidigt skulle jag upp idag också och med bara några få timmars sömn har dagen idag inte varit rolig, tur att det var halvdag idag och utbildning som stod på schemat men tror ni jag somna när jag kom hem? Så dagens träning blåstes av, hade inte orkat helt enkelt. Grinig och sötsugen som jag vet inte vad har jag också varit ända sedan jag låg och vred mig i sängen inatt, först nu allt börjar känns lite bättre. Väldigt bra start på veckan måste jag säga! Det är bara att hoppas på att jag får sova ordentligt inatt så jag kan starta veckan på ett bättre sätt imorgon. 

Morgondagen kan bara bli bättre :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!