tisdag 10 december 2013

Ledig tisdag

Va skönt att känna sig pigg som jag gör idag, dessutom på en ledig dag. Dagen startade jag med en slaskig morgonpromenad, lite svårt att hålla farten och ångan uppe när det på vissa håll var ganska så halkigt men skönt att starta dagen med frisk luft. Resten av dagen har jag bara varit inne, lyssnat på musikhjälpen, beställt lite julklappar som jag har kvar att fixa och grejat med annat här hemma. Men snart är det dags att förbereda sig för gymmet. Tisdagar innebär nästan alltid axlar och mage och även så idag som avslutas med ett kort intervallpass. Tisdagar innebär ju också en kväll i stallet, så det är bara hem efter gymmet för att käka middag innan det är dags att åka till hästarna. Mina tisdagar, the way I like it :)

Julpyntat och mysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!