söndag 29 december 2013

Shine bright like a diamond

Team Pure Fitness kommer inte finnas kvar nästa år, ett team jag tillhört och tävlat för sedan jag började tävla. När jag fick reda på detta tyckte jag att det var jättetråkigt att teamet inte kommer finnas kvar men i samma veva fick jag reda på att denna grymma tjej skulle starta upp ett nytt team och det var en självklarhet för mig att söka! Det var några nervösa veckor innan jag fick svaret på min ansökan som visade sig vara att jag 2014 kommer vara en av diamanterna i Team Diamond Fitness! Hur kul som helst, för det är verkligen jättekul att tillhöra ett team med en grym teamanda som jag vet att vi i Diamond Fitness kommer få, något som vi hade i Pure Fitness. Det är absolut det bästa med att tillhöra ett team - lära känna och känna gemenskap med likasinnade och hitta på roliga saker tillsammans. Teamträffarna vill man bara inte missa, de är riktiga höjdpunkter!

http://lifebytess.shapemeup.se/


Så jag tackar Team Pure Fitness för dessa fantastiska år, alla jag lärt känna och allt roligt jag fått vara med om och blickar nu framåt med Team Diamond Fitness och jag slår vad om att jag kommer ha minst lika roligt och jag ser fram emot att lära känna en nytt gäng grymma tjejer! Så nu är det dags att göra som Tess skrev i ansökningssvaret och som Rihanna sjunger ”Shine bright like a diamond”







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!