tisdag 6 maj 2014

Bloggen byter skepnad


Ett äventyr är nu över och ett nytt skall alldeles strax börja. Ikväll åker jag till Norge och tidigt imorgonbitti flyger jag och en vän till Canada. Kan inte fatta än att jag nu skall vara hemifrån i 7 veckor! Men vad roligt och spännande det kommer bli. En resa för livet!

Hade gärna velat dela med mig mer om dieten, tävlingarna, min utveckling och hur jag tänker framåt gällande min satsning i Body Fitness, men tyvärr kommer jag inte hinna detta innan jag åker. Ni får vänta på detta till jag åter är hemma igen, då kommer det inlägg om dessa ämnen och massa annat såklart. Ni får också jättegärna lämna kommentar, som endel redan gjort, om önskemål om vad ni vill att jag skall skiva om så gör jag det när jag är hemma igen.

Nu framöver kommer det bli lite dålig uppdatering här på bloggen, kommer säkert kika in och skriva hej någon gång under resan men mer uppdateringar om vad jag har för mig i Canada kommer på Instagram så följ mig där om ni vill följa min Canadaresa :) matildafitness heter jag på Instragram!

Så jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg även om den nu går in i en lugnare period. I början av juli är jag igång och bloggar som vanligt igen :)

Ha det nu så bra alla mina läsare!

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!