lördag 3 maj 2014

Stageday

Då har man gått och blivit såhär brun igen :) 


Och här ligger jag klarvaken och skall om någon timme börja fixa med går och smink. Denna gången lägger jag över fixandet i trygga händer hos min syster :) men innan fixandet drar igång skalljag  stoppa lite leftovers i form av thaimat i magen :)

Sen är det dags att åka bort till arenan igen, få ytterligare lite brunfärgen och sedan är det bara att invänta scenen.

Uppdateringen under dagen kommer ske via instagram, så följ mig där, matildafitness 

Lets do this!


2 kommentarer:

  1. Hej Matilda! Fann dig genom "fitnesscoachens" blogg, jag behöver själv hjälp och extra boost för att komma igång ordentligt och få de resultat jag vill ha, och jag blir grymt taggad och inspirerad av dina bilder, så grymt snygg och grymt bra jobb du gjort! Imponerad. Hoppas vara i den formen själv en vacker dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för dina fina ord Trixie :)

      Radera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!