fredag 23 maj 2014

Svettats i gräset

Hej på er!

För mig är det är det en självklarhet att kunna och unna sig träning under semestern. Jag har nu under semestern fått uppleva många små mysiga städer under mina morgonrundor, det går så lätt att löpa eller gå runt och kika i en ny stad, tiden bara försvinner i väg medans benen trampar på. På morgonen innan staden vaknar då det ligger ett lugn över staden är ett perfekt tillfälle att kika runt :)

Idag när vi kom fram till den lilla staden Charlevoix tog vi oss ut i solen och körde ett styrke- och konditionspass på en gräsmatta precis vid stranden. Helt underbart att svettas i gräset och utsikten går ju inte att klaga på direkt. Skall köras utepass när jag kommer hem har jag bestämt :)

Imorgon är det givet att en morgonrunda väntar, om jag går eller löper beror på hur mina ben mår efter kvällens styrke/konditionspass där mycket ben låg i fokus.

Jag delar med mig av min träning under semestern här på bloggen, är ni intresserade av vad vi upplever utöver det träningsrelaterade upplevelserna så följ mig gärna på instagram, @matildafitness eller kolla in vår # #matildaandlinastriptocanada.

Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!