torsdag 1 maj 2014

Laddat om

Detta är första gången jag kör två tävlingar på rad och innan var jag lite fundersam över hur det skulle fungera och gå att ladda om. Men det har verkligen inte varit några problem alls. När jag vaknade på söndagen efter tävlingen förra helgen så var jag så laddad att köra ytterligare en tömning- och laddningsvecka och stå på scen igen! Och denna veckan har verkligen känns så mycket bättre än förra veckan, kroppen och knoppen har varit piggare, haft mer energi och jag jag tillochmed lyckats toppa formen ytterligare! Och jag ser verkligen fram emot att stå på scen igen på lördag och få uppleva allt det roliga innan, under och efter tävlingen igen! Denna gången skall jag försöka njuta ännu mer av allt det roliga :)

Sista morgonpromenaden är avklarad och strax bär det av till gymmet för sista träningspasset och...

Ikväll börjar det... kolhydratsladdningen :)

Ha en fin 1:a maj alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!