måndag 25 februari 2013

Full fart

Full fart här hemma, gör matlådor och packar träningskläder och annat för en vecka i Norge. I eftermiddag/kväll är det dags att ta bilen för en veckas jobb. Lite tråkigt att lämna nya lyan, hade mer än gärna stannat hemma för att få iordning mer men är jag väl på plats i Norge så går veckan fort! Jobb och tid för träning kan kanske vara bra nu, tiden som jag nu senaste tiden tyckt varit knapp då det varit en massa annat jag kunnat göra. Får nog mer tid för att blogga nu denna veckan också :) Den tiden har också varit mindre senaste tiden därför har bloggen blivit lidande vilket jag hoppas kommer ändras snart :)

Men innan jag åker och packar färdigt det sista skall jag ta mig en löprunda i det fin fina vädret. Plusgrader och solen skiner! Känns som vår ute, perfekt för en runda innan lite lunch väntar i form av lax.

Hoppas ni har en bra måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!