tisdag 12 februari 2013

Skärpning!

Usch vad dåligt med träning det blivit denna vecka jag varit i Norge. Enbart ett "hemmapass" och en löprunda om man bortser från alla arbetspassen som även de ofta känns som rena träningspassen :) Någon har sagt att det skall vara lugnare i Norge men det kan jag nog inte hålla med om, men bättre betalt är det ju i alla fall :P I och med detta har jag varit väldigt trött och inte särskilt sugen på träning så jag har lagt mig på latsidan verkligen, men nästa gång jag kommer hit skall det inte bli någon upprepning utan då skall träningen skötas!

Imorgon åker jag åter hemåt för några veckor på hemmaplan :) Hem till flytt! I veckan har hantverkare ordnat med vår nya lägenhet, tapetserat och målat och imorgon blir det färdigt :) Skall bli väldigt kul att se resultatet imorgon när jag kommer hem. Så nu kan vi börja flytta in och det mesta av flyttandet sker i helgen då vi är lediga :) Något som också kommer ta mycket energi, så jag får helt enkelt se hur det blir med träningen denna veckan, men något pass skall jag försöka få till.

Nej dags att städa efter mig och packa så jag kan åka hem så fort jag slutar imorgon!

Ha en go kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!