onsdag 27 februari 2013

Inte som jag planerat

Har nu jobbat mina två nätter här i Norge och tänkte mig gå upp tidigt dag för att kunna "vända rätt" för att imorgon jobba dagen. Sagt och gjort klev jag upp vid halv ett, åt mat och låg och tittade på herrarnas 15km fritt och sedan hade tänkt gå ut för en promenad eller löprunda men jag vaknade istället nu vid halv sex!

Känner mig fortfarande trött så all sömnen har gjort mig alldeles för seg för träning idag, maten och vätskeintaget har inte blivit det bästa det heller så det blir ingen träning idag. Bara vet och känner att det inte kommer bli bra. Tar en kvällspromenad istället och tar gymmet imorgon efter jobbet istället.

Igår besökte jag ett riktigt "källargym" här i Norge för ett axelpass. Kanske lite väl hardcore för min smak som annars gillar källargymen, men här var inte något utbytt på bra många år! Allt var gammalt, slitet och hemmagjort men människorna var trevliga och om jag jämför med det andra gymmet här i närheten var priserna mycket bättre. Har inte riktigt bestämt mig vart jag skall fortsätta träna när jag är här i Norge, skall besöka det andra gymmet imorgon och se vad de tar för ett klippkort först innan jag bestämmer mig. Det andra gymmet är däremot väldigt fräscht och har nyare och mer pålitliga redskap. Ja det lutar mot det lite nyare gymmet för min del...

Nej nu blir det en kvällspromenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!