onsdag 22 januari 2014

Formsnack

Jag hade rätt i söndags om att denna veckan skulle bli så mycket bättre än föregående, även om jag idag efter 4 dagars jobbande är lite seg och trött så känns denna veckan så mycket bättre! Passande då med en ledig onsdag idag, perfekt för att samla lite energi för två arbetsdagar till innan det är helg igen!

Förra veckan kändes dietandet och formen inte alls bra som jag också skrev. Nu denna veckan har vätskan runnit av och den goda sömnen är tillbaka och formen känns mycket bättre. Att jag nu dietat i snart 17 veckor och tappat bra med kilon känns helt otroligt, känns inte som jag hållt på så länge samtidigt som det också gör det. Styrketräningen tycker jag hållt sig på ungefär samma nivå sedan dietstart och jag har inte tappat så mycket viktmässigt gällande styrkan, vilket känns väldigt bra.

Nu är det snart 9 veckor kvar till scenen, bara att fortsätta köra på och tappa de sista kilona som behövs för att jag skall komma i min bästa tävlingsform. Idag väntar en ny kalipermätning, skall bli intressant vad den visar i jämförelse med förra mätningen jag gjorde i början av december förra året.

Några bilder från dessa 17 veckor på diet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!