lördag 4 januari 2014

Mitt 2013 del 2

Jag tar vid där jag avslutade del 1 av mitt 2013 ett år som jag upplevde som ett ganska lugnt år, men nu i efterhand när jag börjat titta tillbaka insett att hände det ändå en massa skoj :)

I mitten av sommaren efter en rolig vecka i Halmstad fortsatte det roliga med några dagar hemma i Sunne som bjöd på fest, sol och bad!



Veckan efter det var vi och besökte vänner i Norrköping och där vi av en slump hamnade i publiken när finalen av Sveriges Starkaste man avgjordes. Bad, hotell, hotellfrukost, träning och andra trevligheter förgyllde också denna fina helg i Norrköping.





I slutet av sommaren var det återigen en helg tillsammans med Team Pure Fitness som stod på schemat, denna gången i Stockholm och alltid lika roligt. Ytterligare en helg på hotell dessutom :)

       
Vid denna tiden tog jag också upp ett gammalt intresse och började rida igen, något som jag inte ångrar en sekundoch som jag tänker fortsätta med 2014.


 En trevlig kräftskiva avslutades sommaren med.


Sen var det inte mycket kvar av uppbyggnadsperioden, jag körde på in i det sista innan jag startade upp mitt dietande i oktober. Och vilken fin höst jag fick traska mina morgonpromenader i!




Hösten rullade på och likaså dieten, var en ganska lugn höst där jag kunde fokusera på dieten. Ganska mycket på jobbfronten däremot.

Första helgen i December gick årets Fitnessfestival och Luciapokalen av stapeln och jag var såklart där och tittade. Även en heldag i julens tecken hanns med med mamma och syster. En riktigt mysig helg!





Innan julhelgerna kom så var det dags för Karlstads Atletsklubbs klubbmästerskap, många tävlande och en superrolig dag där jag själv var med och tävlade och kammande hem ett silver.


Årets sista mysiga månad och en av mina favoritmånader december så fort, mycket julmys, mycket träning och året avslutades med en trevlig nyårsfest!






Tack 2013 för alla fina minnen, nu blickar jag fram emot 2014 och återkommer med ett inlägg om mina mål med 2014!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!