torsdag 9 januari 2014

Snart helg!

Vad mina lår och rumpa inte mår bra idag, fick som sagt till ett riktigt bra pass igår. Och idag vill jag gärna få till ett lika bra pass fast för ryggen, intervallerna efter dagens ryggpass kommer däremot inte bli så trevliga med tanke på hur benen känns :)

Och dagarna och veckorna går bara så fort, redan fredag imorgon igen. Inte mig emot då jag är riktigt sugen på kolhydrater som jag kan inta i större mängd på lördag :)

Dagens mission förutom ett ryggpass + intervallpass senare idag är att städa bort julen här hemma. Tänk att det är så roligt att ta fram alla julsaker men att ta bort dem är inte alls lika roligt?

Ha en fin torsdag!

Allt jobb på ryggen hoppas jag kommer betala sig till nästa tävling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!