söndag 15 september 2013

Bortkopplad helg

Oj, redan söndag. Känns som om jag varit i en bubbla sedan jag tog tåget till Norge i fredags. Har bara jobbat och sovit denna helgen. Ingen tv, inget internet på telefon (bara på ett ställe i hela huset där jag inte var ofta). Känns som jag varit helt bortkopplad från mitt vanliga liv. Men nu är jag påväg tillbaka till verkligheten :) Sitter nu på tåget hem igen och har passerat gränsen så jag kan uppdateras mig när täckning finns :) Har varit ganska skönt att vara bortkopplat ett par dagar men väldigt skönt att nu vara påväg hem igen, har hunnit längta hem på dess dagar. 

En vecka väntar med massa träning och heldel ledighet vilket jag ser fram emot. Men först skall jag bara landa hemma och ha en lugn och skön kväll hemma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!